Υποχρεωτικό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
-
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διδασκαλία 3 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποχρεωτικό, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: Οχι ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνική ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Κατανοούν το ρόλο και τη σημασία των Η/Υ στην οικονομική επιστήμη
Αναγνωρίζουν τις βασικές έννοιες της επιστήμης της Πληροφορικής και του Διαδικτύου
Κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες εκείνες που θα τους βοηθήσουν να χρησιμοποιήσουν τα υπολογιστικά συστήματα στα υπόλοιπα μαθήματα και τις εργασίες τους.
Η παρακολούθηση των εργαστηρίων θεωρείται απολύτως αναγκαία για την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.
Γενικές Ικανότητες Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Τίτλος ενότητας Βιβλιογραφία Σύνδεσμος παρουσίασης 1. Εισαγωγή στην Πληροφορική και το Διαδίκτυο E-class σημειώσεις 2. Εφαρμογές και Επιπτώσεις της Πληροφορικής σε διάφορους Τομείς E-class σημειώσεις 3. Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής & Χαρακτηριστικά των Η/Υ E-class σημειώσεις 4. Υλικό (hardware) Κεφ. 1, Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 5. Λογισμικό (software) Κεφ. 2, Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 6. Λειτουργικά Συστήματα Κεφ. 3 Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 7. Διαδίκτυο και Διαδικτυακές Εφαρμογές Κεφ. 4, Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 8. Ασφάλεια Πληροφοριών Κεφ. 5, Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 9. Σημασιολογικός Ιστός (Semantic Web) Κεφ. 6, Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 10. Τεχνολογίες Web 2.0 & Web 3.0 Κεφ. 4, Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 11. Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networks) Κεφ. 7, Aνακαλύπτωντας τους Υπολογιστές 12. Πληροφορική και Εκπαίδευση - Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης E-class σημειώσεις 13. Σύγχρονες Τεχνολογίες και Υπηρεσίες Πληροφορικής E-class σημειώσεις Τρόποι αξιολόγησης φοιτητή: Πρόταση 1 Συμμετοχή σε ατομική ερευνητική εργασία Πρόταση 2 Συμμετοχή σε τελική 2ωρη γραπτή εξέταση Πρόταση 3 Συμμετοχή σε ομαδική ερευνητική εργασία - ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Η παράδοση του μαθήματος πραγματοποιείται πρόσωπο με πρόσωπο ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κατά τη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές χρησιμοποιούνται ΤΠΕ (χρήση powerpoint και videoprojector για την παράδοση των διαλέξεων και χρήση e-class και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές). ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Διαλέξεις 39 ώρες διδασκαλίας Αυτοτελής μελέτη 65 ώρες Εκπόνηση εργασίας 21 ώρες Σύνολο μαθήματος 125 ώρες ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Ερωτήσεις Κρίσεως που μπορούν να λάβουν τη μορφή Δοκιμασίας Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεων Σύντομης Απάντησης, Επίλυσης Προβλημάτων, Θεμάτων Ανάπτυξης με τη χρήση Μελετών Περίπτωσης για την αξιολόγηση των φοιτητών. Η βαθμολογία των φοιτητών προκύπτει 60% από την επίδοσή τους κατά την τελική γραπτή εξέταση και 40% από την εργασία τους που αφορά την παρουσίαση ενός άρθρου δημοσιευμένου σε διεθνές επιστημονικό περιοδικό. - ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Βιβλίο [68373103]: Ανακαλύπτοντας τους Υπολογιστές: Εργαλεία, Εφαρμογές, Συσκευές και οι Επιπτώσεις της Τεχνολογίας, Vermaat Misty, Sebok susan, Freund Steven, Campbell Jennifer, Frydenberg Mark
Βιβλίο [77112396]: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΛΑΖΑΚΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ